Вітаю суспільство ! Постійно стикаюсь з проблемами різного ступиня на PS . І все після оновлення трапляється , різні баги лізуть , то не можна відкрити скрині прогресу , то в касу чи на спортзайти . Зараз в супорт не можу відправити скаргу , тому що не відкривається . Та ще поставили на перевірку через підозру що в мене два акаунта , хоча в мене другого ніколи не було . Може це тільки в мене таке . Хоча спілкувався з гравцями іншіх клубів в них теж подібні історії трапляються . Як у Вас ?
VPN не використовували для доступу до руму? Якщо хтось використовував той самий ВПН, то у вас обох може бути один IP. Звідси може і підозра бути про декілька аккаунтів.
Якщо не використовували, то і не використовуйте, рум це забороняє. Краще спробувати заміну DNS, як вже порадили.
VPN не використовували для доступу до руму? Якщо хтось використовував той самий ВПН, то у вас обох може бути один IP. Звідси може і підозра бути про декілька аккаунтів.
Якщо не використовували, то і не використовуйте, рум це забороняє. Краще спробувати заміну DNS, як вже порадили.
коли помилки різні,не може оновитися чи помилка якоїcь dll. зміна днс не допоможе, ДНС допомогає тільки від бана провйдера ,та й не усім й незавжди
"Хоча спілкувався з гравцями іншіх клубів в них теж подібні історії трапляються . Як у Вас?"
У нас працює як годинник - зовсім без проблем.
Дякую за підказку . Піду шукати інструкцію по заміні днс.
Підкажіть будь ласка в якому розділі шукати зміну DNS
У меня проблема с ПС с мая этого года. Закрыли доступ к учетной записи. В мае удалось еще связаться с живой поддержкой, ответили, что нужна верификация т.к. акку более 15 лет. И все, полгода не могу связаться с поддержкой,только робот по кругу гоняет.Документы отослал, но в ответ тишина.
Может у кого есть выход на живую поддержку, то был бы благодарен за ссылку в личку.
Дякую за допомогу!!!
попробуй смени днс,тут на форуме есть инструкция. У меня тоже раньше было,что не открывались подарки,касса и тд,сейчас все работает.